Workbook powstał dzięki współpracy Alesii Prosvetovej – twórczyni i właścicielki marki Prosvetova oraz Julii Romanow – brand manager, która pomaga wielu kobietom w rozwijaniu ich osobistej marki.
Julia Romanow
Alesia Prosvetova
Spis treści
Wstęp do materiału.
"... Bez wątpienia, czasem brakuje nam motywacji, aby w końcu zacząć robić to, o czym
od dawna marzymy. Brak motywacji to jeden z najbardziej rozpowszechnionych
problemów, z którym spotyka się większość z nas.
Podczas kreowania osobistego brandu motywacja (samomotywacja) zajmuje
szczególne miejsce, gdyż proces ten jest sam w sobie czasochłonny, a rezultat jest
zauważalny dopiero po dłuższym czasie. Tak samo, jak w każdym innym procesie,
wzloty i upadki są nieuniknione.
Ze względu na te ostatnie, należy stworzyć kartę motywacji: opracować zasady,
które będą działały za każdym razem, kiedy nie będziesz miała ochoty nic robić,
kiedy ogarnie Cię strach, kiedy ryzyko jest duże, lub kiedy zdarzy się cokolwiek
innego, co może Cię zatrzymać..."
"...Twój brand osobisty jest tym, co przyciąga klienta właśnie do Ciebie. Jednak, klient
wybierze Cię, tylko wtedy, kiedy zauważy Twoją niepowtarzalność. Jest to Twoja wiedza,
doświadczenie (zarówno zawodowe jak i życiowe), wartości, poglądy i priorytety -
wszystko to, co określa Twą unikalność. Zatem im precyzyjniej będziesz demonstrować
swą wyjątkowość, tym większe prawdopodobieństwo, że klient przyjdzie właśnie do
Ciebie. Na rynku istnieje ogromna ilość informacji na temat opakowań i promocji przeróżnych
produktów (w tym również ludzi). Dlaczego więc, przy tak szerokim dostępie wszelkiego
rodzaju narzędzi, rezultat osiągają tylko nieliczni? Większość osób zaczyna promować
produkt bez sformułowanego jądra brandu.
Jądro brandu osobistego to formuła, która jest połączeniem tego wszystkiego, co nas
cechuje i określa..."
Podsumowanie zdobytej wiedzy.
Preview
KOSZT SZKOLENIA 140 ZŁ
Po zakupie otrzymasz dostęp do Twojego osobistego konta na platformie WebtoLearn. Dostęp
do szkolenia będzie otwarty przez trzy miesiące od momentu zakupu.